Dec 7, 2012

Mini Okuma Listem

Hemen hemen bir ay önce kendime Kitaplarım ve Ben'den özenerek ilk mini okuma listemi yapmış ve 15 Aralık'a kadar 8 kitap okumayı planlamıştım. 7 kitabı güzelce okudum ama ilk listemde olup, okumayı en sona bıraktığım Georges Perec'ten Yaşam Kullanma Kılavuzu kadar uzun bir kitabı okuma modumu yitirdiğimden ikinci listemi yapmaya karar verdim.

Muhteşem Gatsby benim için pek muhteşem bir kitap olmadığından yorumlama zahmetine bile giresim yok ama bunun dışındaki kitap yorumlarımı görmek isteyenler için linkler:

Bugün itibariyle de ikinci mini okuma listemi yaptım. 2012'nin son kitaplarını okuyoruz artık. Ben de sene başında okuduğum bilim kurgu kitaplarını çeşitlendirmek için yabancı bloglardan birinde bir etkinliğe katılmış ve 2012'de okuyacağım 12 kitap belirlemiştim. 10 tanesini okumayı başardım. Kalan 2 taneyi bu ay bitmeden okumayı planlıyorum. Sonra henüz kendim dışında katılımcı bulamadığım (niyetlenenleri tenzih ederim) Yazar Ayları etkinliğinin Aralık ayı yazarı Murakami'den bir kitap, Kitaplarım ve Ben ile birlikte okuyalım diye sözleştiğimiz Necip Mahfuz'un bir kitabı, hiç kitabını okumadığım için herkesin çok şaşırdığı Hakan Günday'dan bir kitap, sevgili Gülşah'ın tavsiyesi ile okuma listemde bir anda üst sıralara çıkan bir John Scalzi kitabı ve canımın istediği diğer kitaplar var listemde. İstatiksel olarak da,
  • 5 ülkeden 8 yazar,
  • 7 yayınevinden,
  • 2.396 sayfa
kitap var. Benim hedefim de 15 Ocak'a kadar bu kitapları okumak. Göreceğiz bakalım...

7 comments :

  1. pınarcım ya alakasızbi soru ama şu listeleri hangi programla yapıyosun?
    bu arada hakan gündayı beğenip beğenmiyeceğini de çok merak ediyorum:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bildiğin MS Word'de yapıyorum. Alengirli bir program kullanmıyorum yani. Hakan Günday konusunda beklentim çok yüksek. Kitap bir iş arkadaşımın hediyesi.

      Delete
  2. Bu postu okumadan atladım diğer postta kendi kendime Necib Mahfuz ayı yapsak diye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle katılıyorum. Ben de dün düşünmüştüm aynı şeyi. Ocak ayı Necib Mahfuz ayı olsun o zaman. Bu ay sonu logosunu da hazırlarım canım benim.

      Delete
  3. Bende Necip M. ve Hakan G. okumadım. Bu ay Necip Mahfuz okumayı düşünüyordum. Madem ocak ayında Necip M. olacak o vakit okurum. Size hangi kitap tavsiye edildi? Öneri üzerine okumak istiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben ve Asabi Bakire Aşk Zamanı'nı okumuştuk, beğenmiştik ve ikimiz de yazarın diğer kitaplarını okumaya karar vermiştik. Sanırım ikimizde de Hırsız ve Köpekler ile Han el Halili var.

      Delete