Jul 9, 2013

2013 Yazında Hem Okuyalım Hem Eğlenelim mi?

Sevgili Megan'ın evsahipliğini yaptığı "Semi-Charmed Summer Book Challenge"a ilk kez geçen yaz katılmış ve çok eğlenmiştim. Bu yıl tekrar katılmak için yayınımı hazırlarken "Bu etkinliği Türkçe'ye çevirip blogumda ev sahipliği yapsam (tabii ki Megan'ın izniyle) ilgi gösteren olur mu ki?" diye düşündüm. Bu yüzden yazıyorum şu an bu satırları.

Gördüğüm kadarıyla kitap blogu olanların ve blog turlarıyla Yazar Ayları; Kitap Kardeşliği gibi etkinliklerin katılımcılarının ve takipçilerinin çoğu öğrenci. Hal böyle olunca yaz için (bence) eğlenceli bir etkinlik olacağını düşünüyorum bu denememin. Ben geçen sene en çok kitap seçerken eğlenmiştim. Bakalım Türk takipçilerim nasıl bir tepki verecek bu önerime?

İşte kurallar ve kategoriler:

Kurallar:
  • Etkinlik bugün başlıyor ve 9 Ekim 2013'e kadar devam edecek. (9 Temmuz'dan önce başladığınız veya 9 Ekim'den sonra bitirebildiğiniz kitaplar kapsam dışı).
  • Etkinliğe 9 Temmuz - 9 Ekim arası canınızın istediği herhangi bir vakit katılabilirsiniz.
  • Okuduğunuz her kitap en az 200 sayfa olmak zorunda.
  • Okuduğunuz her bir kitabı aşağıdaki kategorilerden sadece birine saydırabiliyorsunuz. Etkinlik devam ederken kategoriler arası okuduğunuz kitapların yerlerini değiştirebilirsiniz.
  • Yapılabilecek en yüksek skor her bir kategori için birer tane olmak üzere toplam 12 kitap okuyarak 200 puan almak. (Katılım durumuna göre en yüksek puanı yapan(lar)a bir sürprizim olacak sanki. Sürpriz var diye atıp tutanları yakalarsam sürpriz dışı bırakırım, ona göre!)
  • Katılmak için blogunuzun olması veya okunan kitapların yorumlanması zorunlu değil. Katılmak isteyenler herhangi bir sosyal medya aracı üzerinden veya doğrudan bana e-posta atarak katılım durumlarını ve mümkünse hangi kitapları okumayı planladıklarını duyurabilirler. 
  • Her ayın en 9'unda bir yayın yaparak sıralamaları buradan duyuracağım. O yayınımın altına yorum bırakarak hangi kitapları okuyarak kaç puana ulaştığınızı bildirebilirsiniz.
Kategoriler:
  • 5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.
  • 5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
  • 10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.
  • 10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.
  • 15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara.
  • 15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. (Dünya genelinde yasaklanmış kitaplara buradan veya buradan bakabilirsiniz)
  • 20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.
  • 20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.
  • 20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.
  • 25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
  • 25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara.
  • 30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara. (Bu web sitesi size bu konuda yardımcı olabilir).
Katılmak isteyen herkese şimdiden çok teşekkürler. Aşağıdaki formu doldurarak (Yayınınızın başlığı, e-posta adresiniz ve blog/facebook/goodreads vb. linkiniz ile) bu etkinlikte ilerlemenizi tercih edeceğiniz platformu bildirmeniz ev sahibi olarak işleri takip etmemi kolaylaştıracak. Blogu olanlar etkinliği duyururlarsa ayrıca bahtiyar olurum.

Katılımcılar:
Baktım ki widget işi azıcık karmaşa yarattı. Babadan kalma (!) yöntemlere döneyim dedim. Bu arada ben etkinliğimize doğru düzgün bir isim bulamamıştım ama iyi ki bulamamışım. Sizler kendiniz yavaştan buluyorsunuz sanki. Etkinliği başarıyla çevirirsek en beğenilen başlığı da etkinlik adı yaparız kalıcı olarak. Aşağıda katılımcıları ve etkinliğe kendiliklerinden verdikleri isimleri de paylaştım. Katılımcıların tüm önerilerine açığım. Bu arada ilk katılımcımız Kitap Notları kitaplarının çoğunu belirlemiş, fikir edinmek için bir göz atmanızı öneririm.

  1. Kitap Notları
  2. Colorful Book
  3. Sercan Gökalp
  4. Adadeniz
  5. Bi Dolu Kitap
  6. Kitaplarım ve Ben
  7. Ebru'nun Kitap Dünyası
  8. Lavinya'nın Rüyası
  9. Evinizin Kitap Kurdu
  10. Cessie
  11. Öylesine Biri
  12. Sap ya da Saman
  13. Pinuccia'nın Kitapları
  14. Bahar Öztekin
  15. Sweet Leaf
  16. Tuğçe Yalaz
  17. Colored Books
  18. Tuğçe'nin Kitaplığı
  19. Kitaplarla Beslenmek
  20. Gül Özdemir
  21. Hayal@
  22. Kübra Gündüz
  23. Mine
  24. Aslı Yılmaz
  25. Elif
  26. Ictenchan
  27. Beste Öztekin
  28. Pavlovna
  29. AnnemBenVeKızım
  30. Aygur Demi
  31. Kitap Cumhuriyetim
  32. Ece Tosun
  33. Nazan Falcıoğlu
  34. Büyülü Ayraç
  35. Beyaz Kitaplık - MRW
  36. Ege Bayazıt
  37. Gülay Cansever
  38. Settie
  39. Ya Leyl
  40. Oya K
  41. Po
  42. EunHye
  43. Miss Marmelat
  44. Anjelika Diçko
  45. Yar Bana Bir Eğlence
  46. Mshn
  47. Şebnem Demir
  48. T.C. Nilgün Komar
  49. O Bir Anne
  50. Pembe Köpük
  51. Yağmur Yılmaz
  52. İç Ses
  53. İrem S.
  54. Güven Turan
  55. Alkım
  56. MER
  57. Murat
  58. Dogan Kaytan
  59. Gülen Solmaz
  60. Berfim Aydin
  61. Pelşin Melis Çelebi
  62. Pembe Vosvos
  63. DiziKitapKolik
  64. Duygu ft
  65. Mavi Uçurum
  66. Ahu Kader
  67. Gece Yürüyüşü
  68. Kırmızı Kitap Kurdu
  69. Ecz.imis
  70. Esra Erkuş
  71. Neslihan
  72. Sıla
  73. Zeytin Çekirdeği
  74. Ayşegül Güzelküçük
  75. Esra Sevgi
  76. Didem
  77. Canan Güler
  78. Burak
  79. Moriçe
  80. NarÇelen
  81. Ayss
  82. Nuri Üyepazarcı
  83. Duygu E.
  84. Gülay Akbal Cansever
  85. Elif Yılmaz
  86. Esra Ebru Bolat
  87. Eternal
  88. Mavinin Rengi
  89. Öykü Molası
  90. Yorum Cadısı
  91. SERAP
  92. Pamuk Şeker
  93. Asime
  94. Beyaz Kitaplık - AFD
  95. Nuray Kamiloğlu
  96. Berrin Vural Çelik

233 comments :

  1. Şimdi ben tabii ki etkinliğe katılmak istiyorum ancak okuyacağımız kitapları listelemeli ve bildirmeli miyiz, anlayamadım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cessiecim, senin blogun olduğu üzere (canın isterse) hem etkinliği duyurp hem de okumak istediğin kitapları listeleyebilirsin. Burada önemli olan her ayın 9'u itibariyle benim hangi katılımcının hangi kitabı hangi kategori için okumuş olduğunu bilmem. Önceden listeleme zorunluluğu yok.

      Delete
    2. Ya bir ayda iki kitap okursak? Bi' tane mi seçmemiz gerekiyor?
      Gerçi elimde bu kriterlere uyan kitaplar da yok galiba ama neyse :D
      Yine de katılmak istiyorum!

      Delete
    3. Ayda istediğin kadar okuyabilirsin. Hedef 3 ayda her bir kategori için birer tane olmak üzere 12 kitap okumak toplamda.

      Delete
    4. Peki son bi' şey soracağım. Bir kategoriye ait, birden fazla kitap okuyabilir miyim? *.*

      Delete
    5. Okursun ama sana puan kazandırmaz. 10 puanlık bir kategori için 2 kitap okuyup 20 puan alamazsın. Alacağın puan yine 10 olur.

      Delete
    6. Anladım.
      En kısa sürede listemi yayınlayacağım *.*

      Delete
    7. Hazırladım listemi :)
      http://paraseninjoe.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013.html

      Delete
  2. Replies
    1. http://mylifeisfreenow.blogspot.com/2013/07/yaz-icin-kitap-okuma-oyunu.html Ben de şimdilik bu link'te kendi notlarımı tutayım, tamamlandıkça oyun dahilinde okuduğum kitapları Rafların Arasından'dan da tanıtıp bu oyun değerlendirmelerini de yaparım :)

      Delete
    2. http://mylifeisfreenow.blogspot.com/2013/07/yaz-icin-kitap-okuma-oyunu.html

      Ben de ilk kitabı bitirip ikinciye başladım bile :)

      Delete
  3. Ama bu çok güzelll:) Katılmadan duramam ki ben şimdi:)

    ReplyDelete
  4. Ben varımç İlk kez böyle bir şeye girişmiş olacağım, hadi bakalım :)

    Yalnız acemiliğim hemen belli oldu; katılmak için formu doldurmam gerektiğini düşündüm ama galiba dönemin sonunda okuduğum kitapları anlatan yazımı oraya kaydetmem gerekiyordu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. URL kısmına etkinliği tanıtıcı bir yazı yazarsan blogunda veya herhangi bir platformda (facebook, goodreads gibi) onun linkini kopyalabilirsin.

      Delete
  5. Bir de sorum var: 200'den fazla sayfası olan ama hiçbir kategoriye girmeyen kitaplar kaç puan alacak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu tür kitaplar maalesef sıfır puan alacak. Çünkü onları etkinlik kapsamına sokamamış olacaksın.

      Delete
    2. Ama 150 sayfadan kısa kitaplar teknik bir kategori mi olmuş olacak? Aklıma yatmadı ama olsun :D

      Delete
    3. 5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.

      Acaba bu seçenekten dolayı 5 puan alması gerekmez mi?
      Örneğin ben serinin ilk kitabındayım ve bu kategorilere uygun değil, ama ikinci kitaba geçince devam kitabı olduğundan puan alabilecek. Bu da bir tutarsızlık olduğunu düşündürdü bende.

      ama tabii patron sensin:) sen ne dersen o:)

      Delete
    4. Ah tabii ki de ama sadece bir kitap için 5 puan alabilir. Bir serinin ilk kitabını ilk kategoriye saydırıp, ikinci kitabını da "bir serinin ilk kitabı dışında kitap okuyanlara" saydırabilirsin elbette.

      Delete
  6. Ne güzel bir etkinlik fikri , kışın yaparsan kesin katılırım. Yazın kurallara çok odaklanamıyorum :(

    ReplyDelete
  7. 1 aya ne kadar kitap sığdırabilirim bilmiyorum ama bende katılmak istiyorum. Tüm şıklar tamam ama 4 numara için bir sorum var? İlk kitaplarını okumadan mı dalmamız lazım seriye :D Mesela 7 kitabını da okuduğum serinin 8. kitabını okumam geçerli olur mu? Yoksa önceki kitapları okumamış mı olmalıyım?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu 3 aylık bir etkinlik. 9 Ekim'e kadar vaktin var. 4 numara için ise serinin ilk kitabını okumuş olman veya uyuyorsa diğer kategorilerden birine uydurman lazım. Mesela doğduğun yıl ölen bir yazarın bir serisinin birinci ve ikinci kitaplarını okuyarak 40 puanı cebe indirebilirsin :)

      Delete
    2. Ah pardon. 9-9 görünce aylara bakmamışım. 3 ay daha da iyi oldu :D Tam bugün 2 kitaba başlamıştım, bir kategoriye uyar mı bakalım :D Taktikte çok iyi, yapmam lazım, teşekkürler (:

      Delete
    3. Etkinlik görseline bayıldım. Ellerinize sağlık.
      Liste oluşturdum bende. Aslında gelişine vuracaktım ama baktım listeler oluşmuş daha makul geldi. Tabi tek kitap seçmek zordu ama olsun seçenek bol :D

      http://colorful-book.blogspot.com/2013/07/bu-etkinlik-bir-baska-dostum-okuma.html

      Delete
  8. Puan hesaplamasına karışmam :) Ne çıkarsa bahtıma o ayrı :) Vikitap'tan link verdim sanırım o da olur :) Blogum yok maalesef (tumblr'm var da etkin kullanmıyorum) Bugun Sisle Gelen Yolcu ile başladım :) Herkes okumuştu bi ben kalmıştım :) 400 küsürden fazla ve Fransa hiç gidip görmediğim bir yer :) Bildirimlerim bu kadardır efenim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vikitap da olur elbette. Okunan bir kitap sadece bir kategoriye saydırılabilir, hangisi olduğunu seçmek size kalmış. Ağustos'un 9'unda bir yayın yaparak kime hangi kitapları, hangi kategoriler için okuduklarını soracağım. Puanları kendiniz de hesaplarsınız, ben de kontrol edeceğim. Teşekkür ederiz efenim.

      Delete
  9. Kurallar az buçuk karışık gibi ama kitap okunacak bir etkinliğe ben de katılmak isterim açıkcası. İlk okuduğumda puanlamayı senin yapacağını sanmıştım. Biz yapacakmışız:((
    Okuduğumuz kitap birden fazla kategoriye uygunsa da sadece bir tanesini baz alacağız anladığım kadarıyla. Ben bloğuma etkinlik ile ilgili yazı yazmaya gideyim en iyisi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oysa ki basitleştireyim diye kastım kendimi ama beceremedim sanırım. Olayımız 3 ay içinde her bir kategoriye karşılık gelen 12 kitap okuyarak 200 puana ulaşmak. Bir kitap sadece bir kategoriye saydırılıyor.

      Delete
  10. Merhaba bir şeyi daha merak ettim ben...Her kategoriden sadece bir kitap okuyabiliyoruz anladığım kadarıyla....Doğru mu anlamışım???

    ReplyDelete
  11. Kendimce ön taslak hazırladım lakin, adaş bir yazar/kahraman bulur muyum bilemedim. Hı birde doğum tarihime uygun bir kitap var. Neyse onlar beklyebilir başkaları ne yapmış bir bakarım. Keyifli okumalar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doğum tarihine uygun kitap için ben dün öğleden sonra netin başında çalıştım resmen:)))

      Delete
    2. Benim verdiğim yazarlar arasında Türk yazar yok. Ben bir ön talep toplayayım haftasonuna kadar. Haftasonu da derli toplu bir yayın daha yapacağım.

      Delete
    3. Doğum tarihinizi yazıp bu tarihte doğan yazarlar veya ölen yazarlar diyence karşınıza çıkıyor. Ben bu şekilde aynı yılda doğmuş olduğum yazarları listesiyle buldum.

      Delete
  12. süpermiş ben de varım:) değişik bir düşünce ve türkçe ye adapte ettiğin için emeğine sağlık:))

    ReplyDelete
  13. Çok kafam karıştı =)
    Pınarcım etkinlik keyifli gözüküyor ama uzun bir kitap alma orucuna girmeye çalışırken bu etkinlik zor olacak benim için.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mevcut kitaplarınla etkinliğe katılabilirsin tatlım :)

      Delete
    2. Ben hâlâ kararsızım, şıkların bir kısmı bu yaz için planladığım okumalarıma uymuyor, yazar adı seçeneği ile ise şimdiden puan kaybediyorum =))
      Yine de blogumdaki son yazıda kısaca etkinliği bildirdim, kitaplığıma bir daha bakacağım, yeterince kitap bulabilirsem katılıyorum.

      Delete
    3. Nasıl istersen canım. Yazar adı seçeneğinde yaratıcılık konuşuyor. Soyadı Keskin olan bir katılımcı soyadı Sharp olan yazarlara da bakıyor mesela. Ben kuralı soyadı Sharpe olan yazarlara bakarak da genişletebileceğini söyledim. Senin de adında soyadında "ay" var, oradan hareket edebilirsin mesela. İnsanın kendi kütüphanesinde biraz kafa yorması gerekiyor, ben en çok o kısmını sevdim. Ben de kitaplarımı bu akşam seçtim, haftasonu paylaşacağım.

      Delete
    4. Soyadım Bayrak, çok yüksek ihtimal Randall Flagg ile Stephen King'den gidecek gibi görünüyorum :)

      Delete
  14. Ben de varım :) Hemen başlıyorum , öğlen duyurumu da yaparım şeker :)

    ReplyDelete
  15. Çok güzel bir etkinlik olmuş ben de katıldım hemen :')

    ReplyDelete
  16. Amanın çok güzel bir etkinlik! :))
    ben de katılıyorum.
    o zaman hemen paylaşayim ve sonra kitabımı bitirmeye gidim. :P

    ReplyDelete
  17. Koşulları pek anladığımı söyleyemeyeceğim:(( Umarım yakında sizin yazdıklarınızla anlayabilirim.
    Sorum var:
    Ben 9 Temmuz günü dahil iki kitap okudum. Zülfü Livaneli - Son Ada ve Sabahattin Ali- Kuyucaklı Yusuf
    Ben bu kitaplardan sadece 5'er den 10 puan mı toplamış olacağım? Ya da ikisi aynı tarz gibi olduğu için sadece birisinden mi 5 puan almış olacağım? Öyleyse bizi bu etkinlik okumadan soğutur beaaaa:)))
    Şu an elimdeki kitap ise "Fransız Teğmenin Kadını". Bu kaç puan olacak? (ben bu etkinlikte yer alırsam puanlarımı imkanı yok hesaplayamam:=))

    ReplyDelete
  18. Sorun sizde değil bende sanırım. Kurallar herkesin kafasını karıştırdı. Bir örnekle açıklasam daha kolay olacaktı sanki. Yarın akşam kendi listemle bir örnek vermeyi planlıyorum.

    9 Temmuz günü bitirdiğiniz kitaplara 9 Temmuz'dan önce başladıysanız etkinliğe saydıramazsınız.

    Her bir kategori için sadece bir kitap okuyabiliyorsunuz. Örneğin, diyelim ki 2 tane yasaklanmış kitap okudunuz. Bunlardan sadece birini yasaklanmış kitaplar kategorisine saydırabilirsiniz. Diğerini dahil edecek başka bir kategori bulamazsanız, ikinci kitabı bu etkinlik için okumadığınızı varsaymak zorundayım.

    Okuduğunuz hangi kitabı hangi kategoriye saydırmak istediğiniz sizin tercihinize kalmış. Örneğin, 500 sayfalık, hiç görmediğiniz bir ülkede geçen yasaklanmış bir kitap okuyorsanız bu kitap birden fazla kategoriye uyuyor demektir ama sadece birini tercih etmeniz gerekiyor.Önerim yapabiliyorsanız bu etkinlik kapsamında hangi kitapları okuyacağınıza (en azından bir kısmı için) önceden karar vermeniz. Ben öyle yaptım ve çok da eğlendim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yavaş yavaş taşları yerine oturtabileceğim =)
      Bu arada takıldığım sorularla başınızı çok ağrıtacağım gibi :((
      Sorularım
      - Toplamda en fazla 12 kitap olacak öyle mi? Arada okuduklarımız ASLA sayılmayacak mı?
      - Seri şıkkını anladım sanıyorum.
      - Misal; Zülfü Livaneli'nin esas mesleği yazarlık değil. Bu yazarın kitabı sayılır mı?
      -Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap deyince anladığım bu kitabın örneğin daha önce okuduğum bir röportaj kitabı olan Toprağımızın Kokusu - Kenize Murad gibi mi olması gerekiyor. Bir ülkede geçmiş olan gerçek olayların anlatıldığı kitaplar mı?
      -Eyvah ki eyvah =) İsmimle yazar ismi veya karakter ismi bulmam imkansız. Eral ismi dünyada sadece bana özel:)) Soyadıma başvuracağım demektir :((

      Delete
    2. Bu etkinlikte 12 kategoriden her biri için 1 tane olmak üzere toplam 12 kitap okuyarak 200 puan alabilirsiniz. 13. kitabı okumanızın puansal bir katkısı yok.

      Zülfü Livaneli kitapları sayılır tabii ki de.

      Ülke kuralı o kadar da zor değil. Örneğin hayatınızda hiç Fransa'ya gitmediyseniz olayların Fransa'da geçtiği herhangi türde bir roman okuyabilirsiniz.

      Eral'i Erol olarak hafif esnetebiliriz bence. Soyadınızla bulabiliyorsanız daha güzel tabii.

      Delete
    3. Tamam şimdi oldu =)Roman olabilir diyorsunuz. Yeter ki görmemiş olduğumuz bir ülke olsun. Şart bu. Tamamdır o zaman.
      Soyadım olan Evren'den yazar araştırdım. Süreyyya Evren diye bir yazar buldum. Yazarın kitaplarının geneli 150 sayfadan çok az. Bir tek "Postmodern Bir Kız Sevdim" adlı eseri 200 küsür. Onu bugün D&R da bulamadım. Eger bulamasam Erol ya da çocuklarımın isimlerine başvurum o vakit. Olmaz mı?

      Delete
  19. Etkinlik çok güzel katılmayı çok isterim ayrıca blogumda duyurdum ayrıca yukarıdaki postuda ekledim umarım sorun olmaz http://fgofilmdizianime.blogspot.com/2013/07/pinucciadan-harika-bir-yaz-etkinligi.html
    Ve kendi doğum tarihinde yazar bulmak gerçekten zor mesela ben 81 ilin halk kütüphanesindeki tabanda arama yaptım ve yazarların yarısından fazlasının eseri çıkmadı. Bu konuda Türkiye'nin durumu vahim. Zaten satış sitelerinde bulmakta imkansıza yakın.Nadir kitapta vardı bazı yazarların.Yani söylemek istediğim bu etkinlik vasıtasıyla bazı yazarları hiç okuma şansı bulamayacağımızı far ettim. Neyse bayağı uzatmışım. Benim bir sorum bu asıl mesleklerle ilgili bazı yazarlar gazetecilikten yazarlığa geçmiş.Bazıları doktorluktan yazarlığı geçmiş. Yani şu an diğer işini bırakıp full yazarlıkla uğraşanları mı değerlendireceğiz bu kategoride yoksa illa 2 mesleği de yapması mı gerekiyor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öncelikle hoşgeldin. Blogunda duyurduğun için teşekkürler.

      Bazı yıllar için tek kaynak nadir kitap veya sahaf ziyaretleri gibi görünüyor. Bir katılımcımız 1967 doğumlu. Epey uğraştı kitap bulmak için. Kitabı da sadece nadir kitapta bulabildi.

      Gazetecilikten, doktorluktan yazarlığa geçmiş yazarların kitapları sayılır tabii ki. 2 mesleği aynı anda yapma zorunluluğu yok. O kadar da katı değil kurallar :)

      Delete
    2. Bende 1967 doğumluyum. Murat Gülsoy ve Aslı Erdoğan çok iyi yazarlar. İkisi de 1967 doğumlu. 200 sayfayı geçmiş olan "Sevgilinin Geciken Ölümü" adlı eseri okuyacağım. Sizde bu kolaylıkla bulabileceğiniz yazarlardan roman seçebilirsiniz.

      Delete
    3. Hemen katılımcımıza iletiyorum. Yardım için teşekkürler.

      Delete
  20. Çok güzel bir etkinlik duyurusunu yaptım, listemi hazırladım. Bir de okudum mu tamamdır :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepsini Çince bile okursun sen. Sana güvenim tam Hayal@ :)

      Delete
  21. Bende katılmak isteriiim :)) ama şu şıkları bulamayacağım galiba :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bazılarında biraz düşünmek, biraz da araştırmak gerekiyor. Eğlencesi de burada. Kütüphane veya sahaf ziyaret etmek için de güzel bir fırsat bence.

      Delete
  22. Benim listem hazır , ilk kitabıma başladım bile. Aslında 10 sayfasını ayın 9' undan önce okumuştum ama kitabı başka yerde unuttum, bugün yeniden kavuştum kitabıma ve yeniden başladım gerçekten :)

    http://asabibakire.blogspot.com/2013/07/pinuccia-ile-yine-guzel-bir-etkinlige.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korkum senin gibi bir kitap kurdunun 12 kitabı 12 günde okuyup bitirmesi zaten :)

      Delete
    2. Yok korkma , Ramazan dolayısıyla kapalıyız :) Kapalı olmasamda yavaşım :D

      Delete
  23. çok tatlı bir etkinlik bu, katılacağım kabaca listemi oluşturdum aklımda madem bildirme zorunluluğu yok okuduktan hatta internet günlüğümde yayınladıktan sonra bildireceğim

    bu arada hem günlüğümde hem de facede yayınladım, katılımı bol olsun inşaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldiniz. Katılım ve ilgi beklentilerimin çok üzerinde. Ne kadar mutlu olduğumu tarif edemem :)

      Delete
  24. Merhaba,

    Ben blog dünyasında yeniyim ama bu etkinliğe katılmayı çok isterim bir kitapsever olarak. Bloglovin üzerinden gördüm ve böyle bir şeye denk geldiğim için çok mutlu oldum açıkçası :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldin Pavlona. Blog alemine alışmak, yeni bloglar keşfedip, blog severler tarafından fark edilmek açısından faydalı olacak bence. Katılanların blog linklerini de paylaşıyorum yukarıda. Blog dünyasına bir alışırsan vazgeçemeyeceksin. Zamanlamamız senin açından uygun olmuş bence.

      Delete
  25. Güzel Etkinliğimizi ben de duyurdum:http://kitapsiginagi.blogspot.com/2013/07/yepyenigcr-gcr-bir-etkinlik.html

    ReplyDelete
  26. selaaammm
    ben bu etkinliğe katılmayı gerçekten isterim ama kategorilerin bazıları çok zorladı mesela benimle aynı adın olduğu bir yazar/kitap/karakter.. pek mümkün gelmiyor sanki bana :)

    bi de kitaplarımı önceden belirlemesem sorun olur mu? şu an için bekleyen 5-6 kitabım ama diğerlerine henüz karar verebilmiş değilim (:
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabaaa! Hoşgeldin :) Kitaplarını zaman içinde belirleyebilirsin elbette. Aslı Erdoğan kitabı deneyebilirsin mesela.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. teşekkürler tatlım ^^
      ayrıca blogumda verdiğin cevaplar için de teşekkür ettim :)

      Delete
  27. MERHABA

    ETKİNLİK ÇOK GÜZEL,İYİ BİR KİTAP OKUYUCUSU OLDUĞUMU SÖYLEYEBİLİRİM.
    KATILMAK İSTİYORUM ,AMA NASIL KATILACAĞIMI TAM KAVRAYAMADIM .
    LÜTFEN YARDIM.
    TEŞEKKÜRLER ,SEVGİLER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, buraya yorum bırakarak katılmış oldun zaten. Ayda bir hangi kitapları okuduğunuzu soracağım, sizler de yine yorum kısmına hangi kategori için, ne okuduğunuzdan bahseden bir yorum bırakacaksınız. Katılımcıların ilerlemesini de ona göre takip edeceğim.

      Delete
  28. Ben de katılmak istiyorum:) listem şurada olacak: http://ictenchan.wordpress.com/2013/07/12/kitap-okuma-oyunu/

    ReplyDelete
  29. bende katılmak istiyorum ve konu ile ilgili bir girişi ağgünlüğümde yayınlıyorum hemen (bebişi uyutur uyutmaz yani:))

    ReplyDelete
  30. Bu da tanıtımın ve benim okuyacaklarımın listesi :)

    http://istebunlarhepkitap.blogspot.com/2013/07/yazn-hem-okumak-hem-eglenmek.html

    ReplyDelete
  31. http://annembenvekizlarim.blogspot.com/2013/07/kitap-okuma-etkinligine-katlyorum.html,

    beni de katılımcılar listesine dahil ederseniz sevinirim:)

    ReplyDelete
  32. Çok güzel ve eğlenceli bir etkinlik.Bende katıldım :D

    http://kitapgezgini.blogspot.com/2013/07/bu-eglenceli-etkinlige-siz-de-katln.html#more

    ReplyDelete
  33. Listemi bir kategori dışında belirledim sayılır. Blogumda yayınladım.
    Herkese keyifli okumalar olsun inşallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de. KEyifle, sağlıkla okuyalım inşallah.

      Delete
  34. Fragman sesimle hala katılmayanlara seslenmek istiyorum. "Twelve books, three months,There is gonna be a challenge between us" :) Yazımıza eğlence getirdiğiniz için fikir sahibine ve sana çoook teşekkürler:))

    ReplyDelete
  35. Ben de katılmak isterim.Eve gidince hemen kitaplığımı bir kolaçan edeyim:)Güzel fikir,teşekkürler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim ne demek. İsminizi ekliyorum hemen listeye.

      Delete
  36. Çok güzel bir etkinlik olmuş benim gibi öğrenciler için :) Tebrik ederim doğrusu. Eğer uygunsa ben de katılmak isterim bu güzel etkinliğe :)
    Bir de facebook, blog linkleri istemissiniz sanirim

    blog- mavidusunceler.blogspot.com
    facebook- facebook.com/KacakDusunceler

    ReplyDelete
  37. Ne kadar eğlenceli bir etkinlik bu böyle, ben de katılmayı çok isterim ve katıldım. :))) http://buyuluayrac.blogspot.com/2013/07/burada-cok-hos-bir-etkinlik-var.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katılarak ne güzel yaptın. Hoşgeldin :)

      Delete
  38. http://gulaycansever.blogspot.com/2013/07/guzel-bir-kitap-okuma-etkinligine.html
    Selam blogumda yayınnladım etkinliği. Elimden geldiği kadar bende katılmak istiyorum.
    Gülay cansever
    gulayakbal@hotmail.com
    Vikitaptan takip çok daha kolay olacak inşallah diye umuyorum. Eksik bir şey varsa hatırlatırsanız sevinirim. Soru sormayacağım merak etme :)
    Zaten arkadaşlar çok güzel sorular sormuş bana da onları okuyup bilgilenmek kalıyor.
    Sevgiler.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında tek bir sorum var. Kitaplarımı belirledim postumda da belirttim. Ama olduki o kitabı okumak istemedim aynı katagori olduğu sürece başka kitap okuyabiliriz değilmi ? Yoksa bildirdikten sonra değiştiremiyormuyuz??

      Delete
    2. Değiştirebilirsiniz, hiç sorun değil.

      Delete
  39. Bende katılmak istiyorum.Şartlara uygun kitaplarım var mı elimde bilmiyorum ama bana gayet czip bir etkilik gibi geldi :) Bende duyurdum etkinliği bloğumda :) http://birikitapmidedi.blogspot.com/2013/07/2013-yaznda-hem-okuyalm-hem-eglenelim-mi.html

    ReplyDelete
  40. Ah bu etkinliğe bayıldım hemen listemi hazırlayıp geliyorum:) Harikasınız.

    ReplyDelete
  41. Listemi hazırlayıp, duyurumu yapıp geldim :)
    http://pumpkinturta.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013.html

    ReplyDelete
  42. Merhaba,
    Bende katılmayı düşünüyorum ama öncelikle bir takım aklıma takılan sorulara cevap verir, yardımcı olabilirseniz net kararımı verebilirim :) (Sanki ev satın alıyorum :D)

    1) Öncelikle başkalarının okuduğu kitapları okuyabiliyor muyuz ? Yani pişti vs. olursa sorun olur mu ?
    2) ''Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.'' Yani nasıl bir tür olacak, örnek verebilir misiniz ? - Mesela şiir kitabı uygun mudur yoksa gezi, biyografi, siyasi birşeyler mi ?
    3) ''Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara.'' Benim adımda bulmak ne mümkün ki acaba... Angelica, Angelina vs. olsa kabul eder misiniz ? :)
    Kendi doğum günümde de ölen kesin bulunur... Hmmm sanırım sorularım şimdilik bu kadar, teşekkürler... Ama çok değişik, güzel bir etkinlik olmuş düşüncenize sağlık, ve bu etkinliği duymama yardımcı olan Beyaz Kitaplık bloguna ayrıca teşekkür ederim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba! Sorularınızı hemen yanıtlayayım:

      1) Elbette okuyabilirsiniz.
      2) Verdiğiniz örneklerin hepsi uyar türü kurgu olmayan kitap kategorisine.
      3) Kabul ederim tabii ki.

      Beyaz Kitaplık'a şenliğin tanıtımında verdiği destek için ben de ayrıca tekrar teşekkür ederim.

      Delete
    2. O halde bende varım. Dün kitaplarımı belirledim bile büyük bir heyecanla. :))
      Ayrıca Anjelika Akbarda kitap yazmış, onu okuyacağım bende :)
      Blogger olayından hala pek anlayamadığım için ne olur ne olmaz diye vikitap linkim:
      http://www.vikitap.com/profil/angel-elika-172632

      Delete
  43. "Katılsam mı, katılmasam mı?" diye o kadar tereddüt ettim, ilk kitabımı bitirdim bile!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gördün müüü, herkesin önüne geçiverdin :)

      Delete
  44. Merhaba geç mi kaldım bilmiyorum ancak bende katılmak isterim.

    www.thediaryofanengineer.blogspot.com :) Yakında duyuracağım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle geç kalmadınız. Son katılım tarihi gibi bir tarih yok.

      Delete
  45. http://beyazkitaplik.blogspot.com/ sayesinde bu etkinlikten ve blogundan haberdar oldum. Etkinlik çok hoşuma gitti. Eğlenceli olacağını düşünüyorum. Şimdi kitapları kategorilere göre belirleme vakti...:) Blogumda da paylaşmalıyım ...^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim, blogumda paylaştım. Belirlediğim listeyi tekrar sana e- posta olarak göndermeli miyim? :)

      Delete
    2. Hayır, gerek yok. Paylaşım için teşekkürler.

      Delete
  46. Tamamdır listeyi hazırladım:)Birkaç eksik kitap var.Tamamlayınca onlarıda ekleyeceğim liesteye.
    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013-kitap.html

    ReplyDelete
  47. Harika bir etkinlik. Beyaz Kitaplık'tan öğrendim ve buradayım (: Şimdi bu harika etkinliğin haberini, en kısa zamanda da listemi blogumda paylaşacağım. Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beyaz Kitaplık aracılığıyla epey katılan oldu etkinliğimize. Hem Beyaz Kitaplık'a hem size teşekkürler :)

      Delete
  48. Merhabalar
    Bende katılıyorummmmm *.*
    Şuan ne listem var ne duyurum ama bu yorumdan sonra hepsini hazırlamaya koyulacağım.
    Başka bişey yapmam gerekmiyor sanırım. Kitap okumak dışında ;)
    meryemtvsnc@gmail.com
    www.yarbanabireglencee.blogspot.com
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  49. Merhabalar,

    Ben de varım, kendimce bir liste hazırladım. Önerilere gerçekten açığım. Durum güncellemelerimi mümkün olduğunca blogumda yapacağım. Herkese keyifli okumalar.

    http://rekursifdusunce.blogspot.com/2013/07/azmettim-bu-yaz-okuyacagm.html

    ReplyDelete
  50. şekerim bende yazdım dı sana katılıyorum diye ama kendimi listede göremedim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kadar çok ilgi gördü ki bu etkinlik, ben "10 kişi katılır mı acaba?" derken katılımcı sayısı 50'yi geçti. Hatırlatma için teşekkürler. Hemen ekledim sizi de listeye.

      Delete
  51. BENDE GELDİM..
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/07/kitap-okuma-etkinligine-var-misiniz.html

    ReplyDelete
  52. Listemin son hali. İnşallah bundan sonra bir değişiklik yapmam =)

    http://kitaplarlabeslenmek.blogspot.com/

    Kitaplarım bittikçe artık blogumdan duyurumu yapacağım.

    Pınarcığım, bu arada bu güzel etkinlik için çok teşekkürler. Bizlerle senin işin çok zor olacak. İşimi yapıyorum, işimi yapıyorum ama hala işim bitmiyor ki ben kitaplarımı okuyayım diyeceksin. =)Sana bizlerden fırsatın kalırsa iyi okumalar diliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, kimin ne kadar okuduğunu ve ne kadar puan kazandığını kimseyi haksızlığa uğratmadan, hak geçirmeden nasıl yapacağım konusuna kafa yoruyorum bu ara. Sonuncu olma riskim var yani :) Değerli katılımınız için ben teşekkür ederim.

      Delete
  53. Bende katılmak istiyorum :')) ama çok yoğun çalışıyorum biraz tembel bir öğrenci olabilirim hihi :D

    www.pembekopuktasarim.com
    pembekopuktasarim@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. En kötü ne olur, sonuncu olursun. Ayıp değil, günah değil. Normalden daha fazla kitap okumana, yeni yazarlar ve kitaplar keşfetmene vesile olursa etkinlik amacına ulaşmış olur zaten :)

      Delete
    2. Sonuncu olursam adımı küçük harflerle yazarsınız olur mu :)))
      Tabi ki amaç o ve bunu beraber yapmak çok keyifli olacak

      Delete
  54. Duyuru linkimde burada :')

    http://pembekopuktasarim.com/2013/07/bu-etkinlik-kitap-kurtlarini-cezbedecek/.html

    ReplyDelete
  55. ben bu etkinliğe bayıldımmm tam benlik :)) deli gibi kitap okuyorum ve alıyorumm ;) hemen listemi yapıp yanınızda yerimi alıyorum (blogumda paylaşıp)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi bakalım, blog linkini ve listeni bekliyorum.

      Delete
    2. http://yagmurunpariltisi.blogspot.com/2013/07/supper-bir-okuma-senligi-etkinligi.html
      haydi bakalım:))

      Delete
    3. Merhaba,
      Blogun sadece davetli okuyuculara açık olduğundan linki paylaşsam da çoğunluk erişemeyecek sanki.

      Delete
    4. blogumu yeni açtığım için ve çok da fazla giriş yapamadığım için çok izleyicim yok malesef :(

      Delete
    5. (bu arada) ayarlardan herkese açık olarak düzelttim :)

      Delete
  56. Eğer hala katılma imkanı varsa ben de çok isterim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette var. Hoşgeldiniz. Bir liste yapacak olursanız linkini benimle paylaşır mısınız?

      Delete
    2. Çok sevindim o halde :)
      En kısa zamanda listemi hazırlayıp ayrıca blogumda da yayınlıyorum :)

      Delete
  57. canım pek çok arkadaşımda gördüm etkinliğini , umarım güzel geçer , ben de katılmak isterdim ama kendi listelerim çok var ve elimdekileri bitirmeden başka işlere girişmek istemiyorum , çok özür dilerim , umarım bol katılımlı olsun, kolay gelsin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiç sorun değil canım. Sana keyifli okumalar :)

      Delete
  58. Merhabalar ben de katılmak istiyorum listemi blog sayfamda mı yayınlamalıyım?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba. Bir blogunuz varsa ve listenizi oradan yayınlarsanız güzel olur tabii.

      Delete
  59. Bu süper etkinliğe geç de olsa ben de katılmak istiyorum. :))

    http://www.benolmeden.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013.html

    ReplyDelete
  60. Hiç de geç değil. Daha başlayalı bir hafta oldu.

    ReplyDelete
  61. Ben de şimdi gördüm. Katılmayı isterim:)

    ReplyDelete
  62. geç kalmışım ama hemen listemi tamamlamak için çalışmaya başlıyorum. ilk kitabım Erguvan Kapısı-Oya BAYDAR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listeniz tamamlandığında bana (pbcelebi@gmail.com)gönderir misiniz? Blogu olmayanların okuma listelerini topluca paylaşmak istiyorum da.

      Delete
    2. tabiki gönderirim.. ama hedefim bu vesileyle aylardır ilgilenemediğim blogumu da canlandırmak ;) hafta sonuna kadar hazır olacak sanırım..

      listemi büyük ölçüde oluşturdum fakat doğum yılı (1978) ve yasaklı kitap kategorileri çok zor! araştırıyorum hala..

      bu arada Erguvan Kapısı bitti bile.. herkese tavsiye ederim, önce Sıcak Külleri Kaldı'yı okumak şartıyla..

      Delete
  63. Okuma Şenliği Yaz 2013 çok güzel bir etkinlik olmuş. Güzel ülkemizde böyle güzel bir etkinliği düzenlediğiniz için çok teşekkürler. Ben katılacağım. Sanırım eşim de katılacak. Ayrıca katılım yorumunu yazacaktır :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu kadar ilgi gördüğü için o kadar mutluyum ki. Sizin ve katılırsa eşinizin okuma listelerini blogunuzda paylaşırsanız beni de haberdar eder misiniz?

      Delete
    2. Tabi ki.. Buradan sizi haberdar ederim..

      Delete
  64. Bende katılmak istiyorum! Blog'umun adı: Kaytan | Bir kitap blog'u
    Hemen blog'umda etkinlik gönderisini hazırlamaya başlıyorum =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listeni oluşturdun mu??
      çok merak ediyorum bakalım sen neler seçtin :)
      belli olmaz belki bişiler çalarım listenden :P
      :)

      Delete
    2. Ekledim listeye. Hoşgeldiniz.

      Delete
  65. Merhaba Arınma kitabı detoksla gelen sağlığı okumak istiyordum. Kurgu olmayan kitap kategorisine girer mi ki? Birde bir tanıdığım kitap yazmıştı, ancak 200 sayfadan az diye biliyorum. Yazar olmayan birinin yazdığı kitap kategorisine kabul edilir mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitap kategoriye uyuyor ama 200 sayfadan uzun olması şart.

      Delete
  66. Bende katılmak istiyorum çok güzel bir etkinlik :)
    Listemi hazırlıyorum hemen !
    Bloğumun adı : Kitap Sara'yı

    ReplyDelete
  67. formu ben mi göremiyorum yoksa etkinlik kapandımı :( Küçük Kız'da katıldı efendim liste ilerleyen günlerde daha net oluşacak (: ellerine sağlık bayıldım bayıldım!

    http://tarihiaskromani.blogspot.com/2013/07/mim-okuma-senligi-katlmazsam-bir-tarafm.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Küçük Kız da gelmiş, hoşgelmiş :) Form çok fonksiyonel olmadı ve karmaşa yarattı. Böyle olunca ben de katılımı yorumlardan takip etmeye karar verdim.

      Delete
  68. çok keyifli bir etkinlik bende katılmak istiyorum :)
    http://www.pembevosvosum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Bu da okuma listem, blogumda yayımladım:)
    http://pembevosvosum.blogspot.com/2013/07/okumak-icin-keyifli-bir-etkinlik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembe Köpüğümüz vardı şenliğimizde, bir de vosvosumuz oldu :)

      Delete
  70. Ben de katılıyorum, inşallah alnımın akıyla 200 puanımla çıkarım bu işten :) http://dizikitapkolik.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013.html

    ReplyDelete
  71. Sevgili pinuccia, ben almanca okuyorum kitaplari. Fakat taninmis yazarlar hepimiz icin. Benim kitaplarim da sayilir mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiç problem değil. Genel kurallara uyduğu sürece kitaplarınızı istediğiniz dilde okuyabilirsiniz :) İsminizi ve blog linkinizi yukarıya ekliyorum. Blogunuzda bir okuma listesi hazırlarsanız linkinizi de güncellerim. Hoşgeldiniz :)

      Delete
    2. Hosbulduk arkadasim. GoodReads'den ahukader adi ile takip edebilirsin okuduklarimi. Su an Zülfü Livaneli'nin Kardesimin Hikayesi kitabini okuyorum 16. Temmuzdan beri. En kisa zamanda liste yapmaya calisacagim. Mail ile mi göndereyim listemi?

      Delete
    3. Maile gerek yok. Blogunda bir yazıyla paylaşsan olur.

      Delete
    4. Tamam canim. Linki atarim. Cok sevindim tanistigima ayrica. Blogu tabiki takibe aldim. Kitap demek ask ve arkadaslik demek ;)

      Delete
    5. Pinarcim yorumunu okudum. Ben daha yeni anladim kategorilere göre kitap secmemiz gerektigini. Peki bir kategoriye uygun kitap bulmayinca ve onun yerine seninde dedigin gibi kafamiza göre bir kitap okudugumuzda 5 puan aliyoruz öylemi? O zaman ben listemi yenilemem gerekiyor. Ayrica verdigin siraya göre okumak zorundamiyiz kitaplari yoksa on iki kitabi istedigimiz gibi okuyabilirmiyiz? Sevgiler

      Delete
    6. Kategoriye uygun kitap bulabiliyor herkes. Sen de bulursun gibime geliyor. Diğer katılımcıların okuma listelerine bakarak fikir edinebilirsin. Kafana göre bir kitap okuyup 5 puan alabiliyorsun ama bunu da sadece bir kez yapabilirsin. O da kendi başına bir kategori çünkü. Yani 4 tane kafana göre kitap okuyup 20 puan alamazsın.

      Delete
    7. Tamam anladim. O zaman yaptigim listeyi silecek ve yeni bir liste yapacagim. Tesekkür ederim hemen cevap verdigin icin. Ayrica puan muan önemli degil, önemli olan kitapseverler olarak bir araya gelip tanismak ve ayni etkinlikte oldugumuz icin mutlu olmak. :)

      Delete
  72. Bende katılmak istiyorum etkinliğe.
    Bugünden itibaren okuduğum kitapları yazsam ve sonra size bildirsem olur herhalde değil mi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette olur. Blogunuzun anasayfasının linkini ekliyorum yukarıya. Blogunuzda okuma listesi yaparsanız linki güncellerim.

      Delete
  73. Merhaba,
    Listemi yayımladığım link: http://missmarmelat.blogspot.com/2013/07/kitap-listemi-olusturdum-lay-lay-lay.html

    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yukarıdaki linki güncelledim ben de o halde :)

      Delete
  74. Etkinliğe ben de katılmak isterim. En kısa zamanda listemi yapıp size iletirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldiniz. Listenizi bekliyorum o halde :)

      Delete
    2. Hala eksiklerim var ama az çok belirledim :)

      http://kirmizikitapkurdu.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-listem.html

      Delete
  75. Çok hoş bir düşünce. Öncelikle teşekkür ediyoruz. :) Ve tabii ki ben de katılmak istiyorumm. ^.^ Blogum var [artık:)], ve zaten bu yakınlarda yazın okumayı istediğim kitapları yazacaktım. Yazıyı yazınca versem linki olur di mi? Ayrıca yazın okumak istediğim kitaplar belli [Fotolar vs hazır.] ama katarogilere uyuyor mu bilmiyorum. Ona da bakmam lazım. ;)

    ReplyDelete
  76. Bayıldım bu etkinliğe beni de ekleyin, hemen işe koyuluyorum :)

    ReplyDelete
  77. Listem hazır bile :))
    http://kucukdunyagezgini.blogspot.com/2013/07/benim-listem-okuma-senligi-2013.html

    ReplyDelete
  78. Etkinlikte biz de varız. Eşim daha önce yorum yazarak katılacağını belirtmiş. Ben de varım etkinlik duyurusunu blogumuzda paylaştık. Okuma listelerimizi de yazımızın sonuunda paylaştık.
    http://birazyazalim.blogspot.com/2013/07/Pinuccia-2013-yazinda-hem-okuyalim-hem-eglenelim-mi-etkinligi.html

    ReplyDelete
  79. Ben de katılmak istiyorumm! Harika bir etkinlik olmuş! Listemi henüz yayınlamadım ama duyuru yaptım,inşallah en yakın zamanda listemi de bu linkin sonuna ekleyeceğim :)

    http://simlikalemim.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-2013.html

    ReplyDelete
  80. Bende katılmak istiyorum bu etkinliğe, blogumda yazıp, paylaştım
    http://zeytincekirdek.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-varmis-ya-hic-haber.html
    Başka yapmam gereken bir şey var mı?

    ReplyDelete
  81. Merhabalar ben de katılıyorum elbette kitap olsun , aşk olsun bizim olsun. Kitabım Sol ayağım canım http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com/2013/07/pinucciann-kitap-etkinligi.html
    etkinlik duyurum da burda öptüm yüreğie sağlık bu etkinlik için, teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, hoşgeldiniz, bir kitap değil 12 kitap okumanızı bekliyoruz :)

      Delete
  82. Merhabalar,
    Etkinliği çok sevdim, beni de dahil ederseniz sevinirim. Kitap listemi linkte bulabilirsiniz:
    http://pamukprensesvecuceleri.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-2013.html

    kafamda bazı sorular vardı ama benden önce yayınlanmış yorumlarla verdiğiniz cevapları okuyunca problem kalmadı:) teşekkürler.

    ReplyDelete
  83. Hala katılabiliyor muyuz? Acaba eğer öyleyse katılmak istiyorum :)

    ReplyDelete
  84. Mümkünse bende katılmak istiyorum. Kitaplarımı paylaştım bile :)

    http://kitapokumayacalisan.blogspot.com/2013/07/kitap-okuma-etkinligi.html

    ReplyDelete
  85. http://moriceninyeri.blogspot.com/2013/07/okuma-senligi-yaz-2013.html
    işte burdayım...

    ReplyDelete