Nov 4, 2012

Mini Okuma Listem - 1

İlkini Kitaplarım ve Ben blogunda kaç ay önce gördüğümü şu an hatırlamıyorum ama uzun zamandır bir mini okuma listesi yapmak istiyordum. Nedense bir türlü fırsat olmadı ve oturup bir liste yapamadım. Kısmet bugüneymiş. Bundan sonra da sürekli olmasını planlıyorum. Listede olması gereken ideal kitap sayısını 8 olarak belirledim. Önümüzdeki günlerde yanda gördüğünüz kitapları okuyacağım. İstatiksel verileri seven birisi olarak şu bilgileri de paylaşasım geldi. Bu listede:

  • 4 ülkeden 8 yazardan,
  • 8 farklı yayınevinden,
  • 2.458 sayfa
kitap var ve bu kitapları 15 Aralık 2012'ye kadar okumayı planlıyorum. Başarıp başaramayacağımızı göreceğiz hep birlikte.

3 comments :

  1. Keyifli okumalar diliyorum.
    Okuma listendeki kitaplardan sadece 'Benim Hüzünlü Orospularım'ı okumuştum. Okuduktan sonra paylaşımlarını da zevkle takip edeceğim.
    Sevgilerimle ^-^

    ReplyDelete
  2. Yorumlar için ben de takipteyim , Han El Halili ve Hırsız ve Köpekleri de attım sepetime:) Liste işi çok zevkli oluyor, bol ve keyifli okumalar ;)

    ReplyDelete