Oct 30, 2012

Yazar Ayları | Kasım | İhsan Oktay Anar

Diloş'un Kayfesi'nin ilkini Ekim ayında Ayfer Tunç için düzenlediği Yazar Ayları etkinliği katılımcıları olarak Kasım ayı yazarımız olarak İhsan Oktay Anar'ı seçtik. Etkinliğe ilk kez katılmak isteyenler için kısaca ne yaptığımızdan bahsedeyim: O ay için seçtiğimiz yazarın canımızın okumak istediği herhangi bir kitabını okuyup blogumuzda yorumluyoruz. Dilara da blog yorum linklerini toplulaştırıp blogunda yayınlıyor. Geçen ay ki yazarımız Ayfer Tunç'tu. Benim şimdiye kadar hiç okumadığım bir yazardı. Bu etkinlik sayesinde hem "Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek" isimli Ayfer Tunç kitabı ile nostaljik anlar yaşadım, hem de diğer katılımcıların yorumladığı diğer Ayfer Tunç kitaplarından haberdar oldum. 2013 yılında bu yazardan bir kitap daha okumaya karar verdim.

Gelelim Kasım ayına. İhsan Oktay Anar benim geçen yıllarda Puslu Kıtalar Atlası ve Suskunlar isimli romanlarını okuduğum ve tarzını beğendiğim bir yazardı. Bu ayki etkinliğe de yazarın Kitab-ül Hiyel isimli romanını okuyup yorumlayarak katılmaya karar verdim. Siz de katılmak istiyorsanız bu güzel etkinliğe, buraya tıklayın lütfen. 

4 comments :

  1. Tam da Yedinci Gün'ü okumak istiyordum, hemen katılmalıyım:)

    ReplyDelete
  2. Hı güzel fikir bende yazarın aynı kitaplarını okumuştum. bu ay amat'ı okumayı düşünüyorum.

    ReplyDelete