May 1, 2012

Kindle'ımla Seyahat...

Geçen sene Kasım ayında 2012'deki 23 Nisan ve 1 Mayıs tatillerini birleştirerek gitmeyi planladığımız İspanya'ya gidebildik geçen hafta. Böylece en çok görmek istediğim ülkelerden birini daha görmeyi başarmış oldum. Çok özel bir seyahatti benim için. Eşim ve benim birlikte çıktığımız ilk yurtdışı seyahatti. Planladığımız tüm şehirleri gördük. Hava son 2 gün haricinde çok güzeldi. İspanyol yemeklerini, içkilerini denedik sıradan, arenada boğa güreşi izledik (sevmedim), canlı flamenko performansı izledik, süper vakit geçirdik. Unutulmayacak tatillerimizden biri oldu yani. Ben turlara katılıp seyahat etmeyi seven birisi değilim. Bu seyahatimizin her şeyini de ben organize ettim. Tavsiyeye ihtiyaç duyanlara da seve seve öneride bulunabilirim.

Bu seyahatin bir başka güzel yanı da eşimin Sevgililer Günü hediyesi olarak bana aldığı kindle da bizimle gelmesiydi. Sonunda ben de doğrudan amazon'dan kitap indirebilmenin keyfini tattım. Barcelona ve Sevilla'da kaldığımız otellerde internet yoktu ama Madrid'de hem hava kötüydü, hem de odada internetimiz vardı. Kendimden geçtim. Hangi e-kitaba bakıp, hangisini alacağımı/indireceğimi şaşırdım. O kadar kaybetmişim ki kendimi, eşim "yeter artık" deyince kendime geldim. Dışarı çıktık, gezdik, tozduk, otele döndük. Gece uykudan gözüm kapanana kadar şuursuzca kitap indirmeye devam ettim. Öyle bir açgözlü hale gelmişim ki şu an sorsanız ne tip kitaplar aldın/indirdin diye, vallahi ben de bilmiyorum.

Türkiye'de kindle sahibi olanlar benim durumumu iyi anlar diye düşünüyorum. Benzer bir yayını da Simay blogundan yapmıştı zamanında. Bulunduğumuz yer Türkiye olduğundan amazon'dan e-kitap alamıyoruz/indiremiyoruz. Internette arattığınızda e-kitap buluyorsunuz elbette ama amazon'un kendi ürünü olan kindle'ı alıp, amazon web sitesini kullanamamak da başlı başına bir saçmalık. Sizce de öyle değil mi?

No comments :

Post a Comment