Apr 11, 2012

Bir Kitap da Sen Bagisla!

Aslında bu kampanya 30.01.2012 tarihinde başlamış ama benim dün akşam haberim oldu. Hemen de blogumdan paylaşmak istedim. Hatay ili Reyhanlı ilçesinde yer alan Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu'nda sınıf öğretmeni olarak görev yapan Mahmut Adin'in önderliğinde kendi kütüphanesini oluşturmaya çalışıyor. Ben de bunu duyar duymaz çalıştığım şirkette civarımdaki insanlara hemen sabahtan e-posta gönderip durumu duyurdum.

Katılmak için hikaye, roman, dergi, ansiklopedi türü her çeşit kitabı yardım amaçlı gönderebiliyorsunuz.

Okul Bilgileri: HATAY’ın Reyhanlı ilçesine bağlı Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu

Kargo Adresi: Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu, Reyhanlı/HATAY

Mahmut Adin kargoyu göndermenizi takiben mahmutadin@hotmail.com adresine de kargo detaylarını içeren bir e-posta göndermenizi rica ediyor.

Ben bu sabah itibariyle yaklaşık 80 kişiyi bu durumdan haberdar etmiş oldum (Kalabalık yerde çalışmanın faydaları). Kaç kişi ilgi gösterir bilemiyorum. Bu arada internetten kitap alıp doğrudan göndermek isteyenler olursa 9 Nisan - 9 Mayıs tarihleri arasında ilknokta'da ücretsiz kargo imkanı olduğunu da hatırlatmak isterim.

No comments :

Post a Comment