Jul 1, 2014

Yazar Ayları | Temmuz | William Shakespeare

Blogumda aynı anda iki ayrı kitap etkinliği devam edip benim dışımda her iki etkinliğe katılmak isteyen bloggerlar da olunca bu ay Shakespeare ayı olmak zorundaydı. Neden derseniz? Yaz Okuma Şenliği okuma listelerine baktığımda adına en sık rastladığım edebiyatçi Shakespeare oldu. Ardından Franz Kafka ve Sabahattin Ali geliyor. Diğer bir deyişle, Ağustosta Franz Kafka, Eylülde Sabahattin Ali okuyacağız. Şimdiden onu da duyurmuş olayım.

Yaz Okuma Şenliği katılımcısı olup, okuduğunuz kitapları kendi blogunuzda veya blogunuz yoksa benim veya bir başka katılımcının blogunda misafir yayın yaparak yorumlamak isterseniz ve de okuma listelerinizde Shakespeare, Kafka ve Sabahattin Ali varsa, Shakespeare'i Temmuz'da, Kafka'yı Ağustos'ta, Sabahattin Ali'yi de Eylül'de okuyarak bir taşla dört kuş vurabilirsiniz.

Temmuz ayı boyunca katılımcılar William Shakespeare'in istedikleri eserini (veya eserlerini) okuyacak. Etkinliğimiz blogu olan, olmayan herkese açık. Blogu olmayanlar kitap yorumlarını bana e-posta ile göndererek blogumda misafir yayın yapabilirler. (Misafir yayın örnekleri için buraya bakabilirsiniz).

Yazar Ayları etkinliğine katılmak isteyenlerin yazarın hangi kitabıyla etkinliğe katıldıklarını buraya yorum olarak bırakmalarını rica ediyorum. Ben de katılımcı listesini oluşturup, (varsa) katılımcıların blog bağlantılarını paylaşacağım. Kitapları sizler okuyup yorumladıktan sonra yorumlarınızın bağlantılarını da yine buradan paylaşacağım.

Aylardır olduğu gibi bu ay da etkinliğimizin logosunu hazırlayan, küçük baykuşumuza da Shakespeare dokunuşu yapan eşime de yine çok teşekkürler.

KATILIMCILAR:
  1. Ecem G / Bir Yaz Gecesi Rüyası / Değerlendirme
  2. Birsen Topal / Hamlet / Değerlendirme
  3. İrem / III. Richard / Değerlendirme
  4. Büşra Ay / Bir Yaz Gecesi Rüyası / Değerlendirme
  5. Gül Özdemir / Hamlet / Değerlendirme
  6. Oya K / On İkinci Gece / Değerlendirme
  7. Asabi Bakire / Kış Masalı / Değerlendirme
  8. Birsen Topal / Romeo ve Juliet / Değerlendirme
  9. Eline Bir Kez Kitap Geçmeye Görsün / Hamlet / Değerlendirme
  10. Pinuccia'nın Kitapları / Macbeth
  11. Keşke Gerçek Olsa / Bir Yaz Gecesi Rüyası
  12. okuyan / Toplu Oyunları
  13. Kitaplarla Beslenmek / Julius Caesar
  14. Mavi Uçurum / Romeo ve Juliet
  15. Nurun Dünyası / Macbeth
  16. Pınar Şentürk / Macbeth
  17. Arkeoloji_16 / Hamlet
  18. Ejderha Camı / Macbeth
  19. Yeliz Gözde / Aşkın Emeği Boşuna
  20. Ness / Romeo ve Juliet

27 comments :

  1. Super , ben Bir Yaz Gecesi Ruyasi ile katilacagim canim :)

    ReplyDelete
  2. merhabalar:)
    ben william shakespeare'in Hamlet adlı eserini okuyacağım.:)

    ReplyDelete
  3. "Julius Caesar" ile katılıyorum. Yaz Okuma şenliğinden bir eser. Bir taşla iki kuş misali:))

    ReplyDelete
  4. Bende şenlik kapsamında olan Hamlet ile katılıyorum:))

    ReplyDelete
  5. Macbeth ile katılıyorum bende. Geçen ay okuyamadım ama bu sefer okuyacağım.

    ReplyDelete
  6. Ben de varım! :) Othello diyorum...

    ReplyDelete
  7. Bende Romeo & Juliet ile katılıyorum :)

    ReplyDelete
  8. Bir yaz gecesi rüyası ile katılmak istiyorum :)

    ReplyDelete
  9. Hamletle katılıyorum bende :)

    ReplyDelete
  10. Aşkın emeği boşuna ile bende varım :)

    ReplyDelete
  11. Bir Yaz Gecesi Rüyası ile katılıyorum ben de. :)

    ReplyDelete
  12. Sevgili Pınar, değerlendirmem an itibariyle yayındadır. http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/07/kitap-incelemesi-bir-yaz-gecesi-ruyas.html
    Umarım herkesin hoşuna gider. Keyifli okumalar...

    ReplyDelete
  13. Romeo ve Juliet ile katılsam ben de eğer geç kalmadıysam :)

    ReplyDelete
  14. Merhaba incelemem http://fgofilmdizianime.blogspot.com.tr/2014/07/hamlet-william-shakespeare.html :)

    ReplyDelete
  15. Merhaba, yorumum yayınlandı :)
    http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/07/bir-yaz-gecesi-ruyas-william.html

    ReplyDelete
  16. Geciktim ama kitabımı yeni alabildim.
    Kış Masalı ile ben de varım. Başlıyorum okumaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okudum bitirdim , sevgilerle :)

      http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/07/okudum-bitti-92-ks-masal-william.html

      Delete
  17. Temmuz bitmeden yazabildim,
    http://pumpkinturta.blogspot.com.tr/2014/07/on-ikinci-gece-twelfth-night-or-what.html

    ReplyDelete
  18. Yorumlamadım ancak Macbeth ve Hamlet okundu (:

    ReplyDelete
  19. merhabalar :) değerlendirmem burada :)

    http://rafinasigmayanlar.blogspot.com.tr/2014/07/kitap-20-hamlet-william-shakespeare.html

    ReplyDelete
  20. Temmuz birmeden bir de Romeo ve Juliet yapayım dedim :))))

    ReplyDelete
  21. Ağustos'a sarksa da; Temmuz ayını Macbeth Venedik Taciri -William Shakespeare ile geçirmek güzeldi...http://turabonay.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete