Jul 16, 2013

4 Neden | 4 Çekiliş | Kazananlar

"4 farklı başlıkta 4 kişiye kitap hediye edeceğim" diye duyurmuştum iki gün önce. Az önce de çekilişi yaptım kendimce. Çekilişi yapmadan önce de bu vesileyle blogum ve ev sahipliğini yaptığım etkinliklere dair azıcık istatistiki veri derlemiş oldum.

İşte başlıklar, istatistikler ile hediye kitap planlarım ve kazananlar:

Bugün itibariyle blogumun takipçisi olan 438 kişiden çekilişi kazanan 96. takipçim SeGe benim severek okuduğum bir kitap olan Cengiz Aytmatov'dan Gün Olur Asra Bedel kitabını kazandı.

Bloguma bugüne kadar bırakılan 1.385 yorum var. Bu yorumlarda benim kendi yorumlarımın payı toplamın yarısı bile değildir bence. Bu yorumları bırakanlar arasından çekilişi kazanan 1065. yorumu bırakan NarÇelen oldu. Kendisine bu blogda yorumlanmış ve kendisinin tercih edeceği herhangi bir kitabı hediye edeceğim.

Benim dışımda Yazar Ayları etkinliğimize şimdiye kadar katılanların 97 kitap okuyup yorumladığını biliyor muydunuz? Bu katılımcılar arasından çekilişi kazanan 82. kitap yorumunu yapan Beyaz Kitaplık oldu. Kendilerine Ağustos ayında Yazar Aylarında okuyacağımız yazar kim olursa (büyük ihtimalle Neil Gaiman olacak) onun bir kitabını hediye edeceğim.

Son olarak da çekilişi yaptığım an itibariyle 58 Okuma Şenliği katılımcısından çekilişi kazanan 24. katılımcı Kübra Gündüz oldu. Kendisine Şenlik kapsamında okumak için elinde uyan kitap olmadığından eksik kalan kategorilerinden birini tamamlayacak bir kitabı hediye edeceğim. Bana e-posta ile gönderdiği listesinden gördüğüm kadarıyla eksik kategorisi doğduğu yıl ölen veya doğan bir yazar kategorisi. William S. Burrough kitapları bu kategoriye uyuyor. Yazarın hangi kitabını tercih ettiğini ise Kübra belirleyecek.
    YETER Kİ KİTAP OKUYALIM, OKUTTURALIM! YAŞASIN KİTAPLAR!

    9 comments :

    1. Kazananları tebrik ederim, keyifli okumalar :)

      ReplyDelete
    2. Şanslı okurları tebrik ederim.

      ReplyDelete
    3. Kazanan arkadaşları tebrik ederim:))

      ReplyDelete
    4. Çok şaşırdım :) Teşekkürler ^^

      ReplyDelete
    5. Ne güzel bir haber bu :)
      Şart yok şurt yok, mail kutunuza bir bakıyorsunuz çekiliş kazanmışsınız.

      Çok teşekkür ederiz Pınar Hanım. :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Neil Gaiman okuyacağımız kesinleşti artık. Hangi kitabını okumak istediğiniz bilgisini bekliyorum. Şimdiden keyifli okumalar :)

        Delete
      2. O zaman okuduğumuz yorumlara göre Yokyer demek istiyoruz :)

        Delete
    6. Kazanan arkadaşları tebrik ederim (:

      ReplyDelete