Oct 12, 2012

Anarşik Rehavet

Kitabın Adı: Anarşik Rehavet
Yazar: Mehmet Açar
Sayfa Sayısı: 200
Değerlendirmem: 3/5
Ben bu kitabı okurken...: ... yazarla ilgili azıcık hayal kırıklığına uğruyorum sandım ama sonra geçti :)

NEDEN BU KİTAP?
Blog yazarları aleminde katıldığım ilk etkinlikten dolaylı bir hatıra bu kitap bana. İlk katıldığım etkinlikte eskinin DarLa'sı, günümüzün Fıstıklı Tombisi ile eşleşmiştim ve bu yazarın bir kitabını istemiştim. O da bulamamıştı. Ben de dert etmemiştim bile çünkü Tombimle eşleşmiş olmak en büyük kazanım olmuştu benim için. Ama Tombi bu, hem de Fıstıklı, durur mu? Azmetti, aynı yazarın farklı bir kitabını bulup gönderdi bana. Canım benim, tekrar çok teşekkürler.

KONUSU:
Anarşik Rehavet, bilim kurgu, fantastik kurgu ve polisiye öğeleri içeren çeşitli öykülerden oluşan bir kitap.

DEĞERLENDİRMEM:
İlk bir kaç öykü beni içine çekmeyi başaramadı. Hal böyle olunca, "Mehmet Açar benim sevemeyeceğim bir yazar mı olacak acaba?" diye endişe ettim. Çünkü bu yazar hakkında okuduğum yazılar kendisinin tarzından hoşlanacağım bir bilim kurgu yazarı olacağı konusunda beni hem umutlandırmış, hem de heveslendirmişti. Yazar ve bu ilk kitabına ilişkin çekincem "Dalgın Yağmurlar Mevsimi" isimli öyküyle yok oldu gitti. Bu öykü, bu kitap içindeki en uzun öyküydü ve kitabı bitirdiğimde de benim en beğendiğim öykü oldu.

Mehmet Açar kitapları ile olan münasebetim Siyah Hatıralar Denizi ile devam edecek. Beni izlemeye devam edin.

2 comments :

  1. aldım notumu , okumadığım yazar, bu aralar fuar için tanışmadığım yazarları not ediyorum, niyetim hepsinin birer kitabını edinmek, teşekkürler

    ReplyDelete
  2. Kısmet olursa İstanbul Kitap Fuarı'na ben de gelmek istiyorum bu sene ama listemi yapmaya henüz başlamadım. Fuar gelene kadar listem uzar gider de kontrolü kaybederim diye :) (Sanki liste yapmazsam kontrolü kaybetmeyecekmişim gibi)

    ReplyDelete