May 27, 2012

Kitap Günlüğüm

Bu hafta hiç yeni kitap alma niyetim yoktu ama Cuma günü Atlantis'teki İnkılap Kitabevi "kendime değil, arkadaşıma kitap alacağım" bahanesiyle girdim. Aklımdaki üç kitabı soracak, hangisi varsa onu alıp çıkacaktım ama Atlantis'teki İnkılap Kitabevi fazla büyük değil. Aradığım üç kitabı da bulamadım ama gözüm "yeni çıkanlar" kısmında geçenlerde Renkli Kitap'ın blogunda gördüğüm, konusunu okuyunca seveceğini düşündüğüm ve DEX'in Facebook'taki tanıtım videosunu izleyince de almaya karar verdiğim Lissa Price'ın "Başlayanlar" adlı kitabına takıldı, dayanamayıp satın aldım ve bugün de okumaya başladım. Bu arada bu kitap kütüphanemdeki ilk DEX kitabı olacak. Kapağını de beğendim. Orijinal kapağın aynısını yapmışlar. Bu hafta okumayı bitirir ve yorumlarım diye düşünüyorum.

Sizin bu hafta hangi kitaplarla yolunuz kesişti acaba?

No comments :

Post a Comment