Apr 4, 2012

Today is the day this blog becomes bilingual...

Yes everyone, today is the day. From now on my postings in this blog will be either in English or Turkish as I want to share as much as possible with everyone :)

Evet işte o gün bugün. Bu blogu çift dilde yazdığım bir blog yapmaya karar verdim. Aslında iki sene öncesinde üzerinde epeyce düşündüğüm bir konuydu. Özellikle Türk yazarların yazdığı, yabancı bir dile çevrilmemiş bir kitap hakkında İngilizce yorum yazmak anlamsız oluyordu ama emin olabilirsiniz ki bundan 2 yıl önce Türkçe kitap blogu sayısı da çok azdı. Sonra ben blog dünyasından koptum ama şimdi de geri geldim. Şu an 8 izleyicisi var blogumun ama gelip de baktıklarını da sanmıyorum. Güncelleme görmeyince bakılacak bir şey de olmuyor tabii.

Her neyse, Simay'ın gayet başarılı bir şekilde devam ettirdiği blogu bu kararı almamı hızlandırdı. Bu yüzden buradan kendisine çok teşekkürler. Bundan sonra yazacağım başlığa göre karar vereceğim hangi dilde veya dillerde yazacağıma.

Şimdi blog araştırmalarıma başlıyorum. Epeydir bu alemden uzak kaldım. Ne güzel sayfalar oluşmuştur bu arada. Ay ne güzel, mutlu oldum bir anda :)

No comments :

Post a Comment